Monday, August 23, 2010

sdey nye aq.....

si A langsung x mo lyan aq lagi...xmo cntc aq lagi... aq pon x taw ap slah aq smpai jadi gini....

x bule bilang sori ke at dye n bkwn sperti dlu??

haha...aq miss la sgt2 time dulu2,,,,always bilang ap y kte wat....cerita macam2 ...xkisa pon sal ap.. sal kwan2 ke,family ke...

tp skrg sume nye da xte... arghhh....sdey niiii!!!!!

HELP ME PLESZZ~!!~!!!!


pepe pon i MISS u n LOVE u 4 eva My pwend...Coz u ALWAYS in my heart...

u r imprtnt person in my LIVE~!~!~!~!

Tuesday, June 29, 2010

skrg ni bnayak sgt masalah at collage...masalah asrama,,,,masalah class n masalah kawancoz ngh tension...
pening sgt2......

n x taw nak ckp ap....sbb 2 la x update blog,,,,!!
ARGHH !!
and now pn x de mase...
k bye2...

Saturday, June 05, 2010

^_^

hai sume,,,,

lame da aq x update blog ni,,,
coz cbuk bkerja ajee...
biase la kan nak jadi MILLionaire,,, hehe,,,
lagi bapew mggu nak nek KOlej,,, bnyk laaa keje,,,

next sem ni,,, aq ngn kwan2 aq blik sume agak jao la,,, boring la g2,,, SBR jelaaaa,,,
(redho) ^_^,,,,
tp xpe.... pe pn...jao mane pn tinggi mana pon aq akan kejar kwan2ku....huahuahua....
wait me pwend....

weeee~~~~~weeee~~~~weeeee~~~~~

Tuesday, May 25, 2010

problem!!


bosan la,,, hidup aq cam x tenteram g2,,, ntah ea,,,knp nth la,,,x taw la np...
bile la nk dpt ktengan hidup an,,,
aq mesti kne dkat an dri pd ALLAH,, mntak pertolongn dari nye....

ntah la,,, xtaw nak ckp ap... cam gelisah.;..... cam bnyak nak ckp tp x taw nak luah an cam mane~~

PROBLEM BESAR PUNYE!!!

Wednesday, May 12, 2010

geram

HAi,,,,,sjak 2.3.4.5.6 hari ni rase cam tesion jek.....
haix~~ asyik nk mra owng je,,,
aq rase cam bosan geram,,boring,,,
aq kcik aty ngn smeone...aq da xley nk sbr je,,,
law sbr owng x 6pk ap y kte rase sbnarnye!!!
gerammmm!!!

Monday, May 10, 2010

mymom

td aq p clbrte MOTHER DAY ngn fmly aq at senibong,,,

ILOVE MY MOM~~
LOVE 4 EVA N EVA~~

Thursday, May 06, 2010

cygslamayanya

aq syg HUBBY aq,,,Kowng syg HUBBY kowng x??
aq rindu HUBBY aq,,,KOwng rindu HUBBy kowg x??
aq need HUBBY aq,,,Kowng need HUbby kowg x??
aq want HUBBY aq,,,Kowng want HUBBY kowng x??

ILOVEMYHUBBY

Rumah Kawin

Sseorng lelaki baru sahaja bertengkar dengan isterinya.. Habis bertengkar , secara tiba-tiba sahaja isterinya terus mengemas barang2nya ke dalam beg...

"kenapa?" Lelaki itu bertanya,,
isterinya terhenti sebentar,, Dia merenung lelaki itu lalu berkata "Kita sudah berkhawin sudah lebih lima belas tahun.. DAlam masa itu,,rumah ini x pernah aman .. Asyik bertengkar saje,,,saya sudah x tahan.Sy nak Tingggalkan Rumah ini,,,

Lelaki itu berfikir sebentar...Dye kemudian berlaki ke biliknya dan membawanya sebuah beg pakaian...
"Betul juga kata awak..Aku juga tidak tahan dengan rumah ini...Aku nak ikut awk keluar dari rumah ini"

HAHAHAHAHAHA!!!

Wednesday, May 05, 2010

gerAM!!

hurm,,,
mlm ni BALAx aq TEnsion gile,,,dye badmood laa,,,
td dye kne marah ngn father dye n then mase dye p c.c barang dye ilang lak,,,
jHat tol la dax2 ni,,,nak rembat2 brg owng,,
x mampu nak beli ke pe??law NAK,,mintak,,Jgn MENCURI,,
hurm,,aq pon binget gak coz sbb bnde ni la balax aq mooDY pas 2 xmo mcj2,,,
Haix,,dye kate nak RELAX,,,

ish!!
BORING THU X....

XSKEXSKEXSKE!!!!!!!

burung lelaki tua

Ada seorang lelaki tua yang hobinya memelihara banyak burung. Pada suatu pagi kesemua burunya kesayangannya hilang. Merasa pencuri itu keterlaluan , lelaki tua itu membawa maslah ini diperjumpaan mingguan di kampunya,,,,

Lelaki Tua : "Siapa disini y ad burung? sila berdiri" seluruh penduduk laki2 segera berdiri.Menyedari kesilapannya dalam cara bertanya , lelaki itu menambah "bukan itu maksud saya". Lalu ditujukan soalan lain,,,,

"maksud saya adalah ,"siapa yang pernah lihat burung?sila berdiri" Maka seluruh penduduk wanita berdiri.Kerana menyedari pertanyaannya tidak betul , maka dengan muke merahnya menyambung,"Maaf bukan itu maksud saya".Sekali lagi dye mencuba bertanya , "Maksud saya adalah siapa yang pernah lihat burung yang bukan miliknya?" separoh penduduk wanita berdiri...

Muka Lelaki itu makin merah , dan juga makin gugup,,segera berkata lagi,,,"maaf sekali lagi, bukan kearah itu pertanyaan saya , maksud saya adalah,, siapa yang pernah lihat burung saya??

Lalu isteri lelaki itu pon bangun,,,,

NI JELA TOK CITE LAWAK BODO HARINI.....

Monday, May 03, 2010

Baca jgan x baca

hurm,,,,, hye,,,
at blog majoriti rmai y mlepaskan geram,,,, tension an,,,
ap kata law kowng singgah at blog aq ni bc la beberapa cerita lwak sengal,,,
skurangnye2 nye hilang la tension kowng n kowg ley tersenyum an,,,,hurm kaela bc aw~~

3 persalah:
tiga lelaki ,,seorang ahli falsafah,seorang pakar matematik n sorg pelawak ditangkap atas kesalahn mengendap itik buat projek,,
lalu hakim berkata :
kamu boley menanyakan satu soalan kepadaku,,,,kalau aq dpt jawap kamu akan ditahan dipenjara tetapi kalau aq x dpt jwp kamu akan dibebaskan,,,

ahli falsafah mula berkata:
"saya mahukan Yang Arif membawa sebuah buku falsafah yang lengkap dari Socrates . Jika Yang Arif berjaya saya rela ditahan,,,,

Lalu Hakim mengarahkan pekerjanya pergi mencari buku yang diperkatakan,,,lalu buku itu diberikan kepada ahli falsafah untuk disahkan,.....
"ya benar sekali inilah bukunya yang Arif'
Lalu ahli falsafah dipenjarakan,,,,

kemudian giliran pakar matematik mengajukan pertanyaan,,,,
"cuba jawap 1253*254-4557(5454*25451) dalam 5 saat,,,
sambil menekan kalkulator dengan pantas,,,,Hakim memberi jawapannya,,,, dan ternyata tepat,,,
Lalu pakar matematik pon dipenjarakan,,,,

Giliran terakhir si pelawak,,,,
"berikan saya sebuah kerusi yang mempunyai 7 lubang ditempat duduknya!,,,,"kata si pelawak.
Apabila kerusi disediakan, pelawak itu duduk dan tiba-tiba melepaskan kentot yang agak kuat,,,
lalu dye berdiri dan menanyakan hakim,,,
Yang Arif,,,,dari lubang mane kentot sy keluar??

setelah membelek kerusi dan melihat lubang yang berada tepat pada punggung si pelawak tadi,,,
hakim berkata,,,,,
"kentut mu keluar dari lubang yang ketiga dari sebelah kanan ini,,,"

"SALAH!!!! sebenarnya kentut sy keluar dari lubang punggung sy ini!!!!
pelawak itu kemudian dibebaskan,,,,

ni jek t0k Kali nii,,,,
next time ad lagiii,,,








BOsaN~

tahu x skrg ni aq ngh cuti sem,,,
hahah,,,,x taw la nak wt ap??
blog aq pon da lame x update,,,
kowang xde jOb ke nk bg at aq?
law de hlur2 la,,,, huhu,,,
law rjin aq wat... x rajin wat bodo swa!!!
haha.....

Tuesday, March 23, 2010

bdk nakal!!!!


hari ni,,,,,aq langsung xtido,,,, awl pagi lagi aq da kua ekt aya aq p kedai makan nya di kg melayu,,,,

pkol 4 pagi aq kua,,,,
smtra nk tggu azan sbuh aq ngn mak aq pegi psr n aq pon smpat bli mcd,,,g sarapan!!! pas 2 kol 7 aya aq pegi anta aq ke kolej,,,,
hihi...mase aq smpai kwn2 aq sume ngh tdo,smpai bwah ktil pon ad,,,hehe,,,,
pas 2 kteowng exam,,,,al-quran,,,erm soalan dye ssh ckit je 2 pon sbb x hfl,,,,law hfal mungkin kacang goreng je,,,
pas exam kami mkn same2,,mkn tengahri,,aq nanee n lolly balik uma,,,cian y selebihnya kne tnggal at hostel,,,,erm,,,
td kwn aq kne pnggl ngn warden sama ad nk tggal di kolej atau x thn 2 6t,,,
hehe rase best pon ad kne pnggil ni sbb warden bg kpntingan at kteowng dlu,,,huhu,,,
kami ni baik cume nkl je,,,biase la budak2 happy riang slaloo...hehe..
kami xnkl tp kami cooll,,,law kne pnggl ngn ketua jbatan slaloo 2 adat la,,,
student an,,,hihi
tp best taw,,,,coz mereka ingat slaloo at kite,,,hehe,,,sbb 2 slaloo kne pnggil,,,ermmm,
kla aq pon da pnt sgt2 t pepe aq cte ag,,,
aq syg kwn2 aq,,,

kawan....

SETiap insan memerlukan kasih syg dan ksh syg e2 amat berharga baginya walupn skadar PERSAHABATAN hargailah dengan ap y diberikan,,,